Pardo 38 bylo zvoleno Motorovým člunem roku 2020.
Receptury od studia Zuccheri Yacht Design jsou použity a velmi dobře přizpůsobené nové velikosti, aby byla zachována elegance a sportovní stránka, díky které byli jeho předchůdci úspěšní.Obrácená příď, karbonový T top (který pochází od stejného dodavatele jako Lamborghini) přispívá k jeho velmi rozpoznatelné rodinné podobnosti.
Proporce jsou ideální jak zvenku, tak zevnitř. interiér, protože ve srovnání ...
Pardo 38 bylo zvoleno Motorovým člunem roku 2020.
Receptury od studia Zuccheri Yacht Design jsou použity a velmi dobře přizpůsobené nové velikosti, aby byla zachována elegance a sportovní stránka, díky které byli jeho předchůdci úspěšní.Obrácená příď, karbonový T top (který pochází od stejného dodavatele jako Lamborghini) přispívá k jeho velmi rozpoznatelné rodinné podobnosti.
Proporce jsou ideální jak zvenku, tak zevnitř. interiér, protože ve srovnání s 43' nebylo z hlediska obyvatelnosti nic obětováno.
Na palubě najdeme stůl a lavici, kterou lze přeměnit na velké lehátko, kuchyň pod pevnou střechou, tři přední křesla na kormidlo , čtyři lůžka a koupelnu pro vnitřní vybavení.
Samozřejmě, všude je o něco méně místa, přijdeme o samostatnou sprchu a musíme snížit stolek v kokpitu, abychom uvolnili místo na opalování, ale základní funkce dobře plní.
Dvoulůžko 160 x 200 cm je velmi pohodlné a dvě postele 80 x 180 cm jsou příjemným doplňkem.
Le Pardo 38 a été élu Power Boat of the Year 2020.
Les recettes du studio Zuccheri Yacht Design sont reprises et très bien adaptées au nouveau gabarit afin de conserver l’élégance et le côté sportif qui ont fait le succès de ses prédécesseurs.
L’étrave inversée, le T top en carbone (qui provient du même fournisseur que Lamborghini) participent à son air de famille très reconnaissable.
Les proportions sont idéales à l’extérieur comme à l’intérieur ...
Le Pardo 38 a été élu Power Boat of the Year 2020.
Les recettes du studio Zuccheri Yacht Design sont reprises et très bien adaptées au nouveau gabarit afin de conserver l’élégance et le côté sportif qui ont fait le succès de ses prédécesseurs.
L’étrave inversée, le T top en carbone (qui provient du même fournisseur que Lamborghini) participent à son air de famille très reconnaissable.
Les proportions sont idéales à l’extérieur comme à l’intérieur car rien n’a été sacrifié à l’habitabilité par rapport au 43’.
A bord, on retrouve table et banquette transformables en grand bain de soleil, cuisine sous le hard-top, trois fauteuils frontaux au pilotage, quatre couchages et une salle de bain pour les aménagements intérieurs.
Certes, il y a un peu moins de place partout, on perd la douche séparée et il faut abaisser la table de cockpit pour laisser place au bain de soleil, mais les fonctions essentielles sont bien remplies.
Le lit double de 160 x 200 cm est très confortable et les deux couchages de 80 x 180 cm sont un bel appoint.