Belliure Endurance Ketch s 12 m. v délce a ponoru 1,70m. Má plný kýl, který umožňuje snadnou manipulaci při sledování určitého kurzu, s přední palubou, která je zcela čistá a široká, je to ideální místo k odpočinku, když loď kotví nebo pluje. Při nástupu více než 10 cestujících je příplatek 25 EUR. Celý interiér je řetězem detailů v truhlářství a vkusného designu. Pod hlavní kabinou je motor a nádrže, dodávající stabilitu promyšlenému trupu. Autopilot ...
Belliure Endurance Ketch s 12 m. v délce a ponoru 1,70m. Má plný kýl, který umožňuje snadnou manipulaci při sledování určitého kurzu, s přední palubou, která je zcela čistá a široká, je to ideální místo k odpočinku, když loď kotví nebo pluje. Při nástupu více než 10 cestujících je příplatek 25 EUR. Celý interiér je řetězem detailů v truhlářství a vkusného designu. Pod hlavní kabinou je motor a nádrže, dodávající stabilitu promyšlenému trupu. Autopilot s dálkovým ovládáním, příďový propeler, radar, 3D sonda, MOB zabezpečovací zařízení, radiomaják, záchranný člun, VHF ICOM se záznamem, rádiové fúze podle zón, WIFI, generátor větrné turbíny 220cv, klimatizace, topení a dlouhá atd. ..doplňte výbavu tohoto klasického šperku.
Belliure Endurance Ketch con 12 m. de eslora y un calado de 1,70m. Dispone de una quilla corrida que proporciona facilidad en el manejo para seguir un rumbo determinado, con una cubierta de proa que está totalmente despejada y amplia es la zona perfecta para estar descansando cuando el barco fondea o esta navegando. Hay un extra de 25€ para cuando embarquen más de 10 pasajeros. Todo el interior es una cadena de detalles en ebanistería y buen ...
Belliure Endurance Ketch con 12 m. de eslora y un calado de 1,70m. Dispone de una quilla corrida que proporciona facilidad en el manejo para seguir un rumbo determinado, con una cubierta de proa que está totalmente despejada y amplia es la zona perfecta para estar descansando cuando el barco fondea o esta navegando. Hay un extra de 25€ para cuando embarquen más de 10 pasajeros. Todo el interior es una cadena de detalles en ebanistería y buen gusto en el diseño. Bajo la cabina principal se encuentra el motor y depósitos, con lo que añade estabilidad al bien estudiado casco. Piloto automático con mando a distancia, hélice de proa, radar, sonda 3D, equipo de seguridad MOB, radiobaliza, balsa salvamento, VHF ICOM con grabación, radio fusión por zonas, WIFI, generador 220cv aerogenerador, aire acondicionado, calefacción y un largo etc...complementan el equipamiento de esta joya clásica.
Nemoderované recenze – seřazeno od nejnovějších po nejstarší