Největší model ve slavné řadě. Jeanneau nabízí otevřenou verzi 8.5. Přebírá sportovní, rybářskou siluetu 7,5 CC a zároveň těží z trupu 8,5 WA, navrženého pro dva přívěsné motory. Testovali jsme jej jako jediný motor s maximálním výkonem 350 koní. Takto motorizovaný 8,5 CC dosahuje maximální rychlosti 42 uzlů, což je výkon podobný verzi WA se stejným výkonem. Loď vykazuje skvělou odezvu, protože dosažení rychlosti 35 uzlů trvá méně než 12 sekund. Trup ...
Největší model ve slavné řadě. Jeanneau nabízí otevřenou verzi 8.5. Přebírá sportovní, rybářskou siluetu 7,5 CC a zároveň těží z trupu 8,5 WA, navrženého pro dva přívěsné motory. Testovali jsme jej jako jediný motor s maximálním výkonem 350 koní. Takto motorizovaný 8,5 CC dosahuje maximální rychlosti 42 uzlů, což je výkon podobný verzi WA se stejným výkonem. Loď vykazuje skvělou odezvu, protože dosažení rychlosti 35 uzlů trvá méně než 12 sekund. Trup se dobře vychyluje a zatáčí docela krátce. V zatáčkách zobrazuje velmi rozumný úhel náklonu. Vysoko na vodě je však u jednoho motoru citlivý na vítr, což může mít za následek mírnou tendenci k naklánění, což je jev, který u verze se dvěma motory mizí. K dispozici ve dvoumotorech Dva obytné prostory na palubě... 8.5 CC nabízí dva obytné prostory, které jsou uspořádány na obou stranách impozantní pilotní konzole. První, vpředu, nabízí palubní salonek tvořený dvěma lavicemi ve tvaru V a dvojitým sedadlem opřeným o přední část konzoly. Tento prostor je plný truhlic, ke kterým bohužel není snadný přístup, když je čalounění na místě. Rychle se promění (díky lehkému a prostorově úspornému skládacímu panelu) na lehátko o rozměrech 2,30 x 2,04 metru. Vzadu má kokpit také velkorysé rozměry. Velká zadní lavice a dvě další boční sedadla, zasouvatelná v bocích, umožňují sedět kolem stolu, který je na náš vkus příliš malý, nejméně šesti lidem. V zadní části sedadla pilota – opěrné tyči, která pojme tři osoby – je kuchyňská linka, která standardně obsahuje dřez a na přání i lednici a plynový sporák. Řidič, umístěný uprostřed, těží z dobré pozice při řízení ve stoje s hýžděmi položenými na opěrce a zároveň těží z opěrky nohou. Volant bude u budoucích modelů nastavitelný. Pokud jde o vysoké svislé čelní sklo, dobře chrání pilota a dva cestující, kteří ho obklopují. Tyto mají také dobře umístěná madla. A konečně posuvné dveře zajišťují široký přístup do kabiny. Skutečnost, že je 8,5 CC otevřený, nebrání tomu, aby měl dostatek prostoru, aby mohl jako volitelná výbava přijmout dvě lůžka o délce 1,97 metru a šířce 0,63 metru. Konzole navíc těží z uspokojivé světlé výšky dosahující 1,90 metru. Chemické toalety skryté ve skříňce jsou standardem, ale mořské toalety s černou nádrží na vodu jsou k dispozici s úrovní výbavy Première. Cap Camarat 8.5 CC má všechny předpoklady otevřené lodi s přátelským a uklidňujícím plánem paluby, mnoha sedadly a velkou přední plochou na opalování. Nepopiratelným plusem je ale možnost schovat se do konzole pro zdřímnutí nebo mini pobřežní plavbu ve dvojici. Výborně!
Plus grand modèle de la célèbre gamme . Jeanneau propose la version open du 8.5. Il reprend la silhouette sportive et typée fishing du 7.5 CC tout en bénéficiant de la carène du 8.5 WA, conçue pour deux moteurs hors-bord. Nous l’avons testé en monomoteur, avec sa puissance maximale de 350 chevaux. Ainsi motorisé, le 8.5 CC atteint 42 nœuds en pointe, une performance similaire à la version WA avec la même puissance. Le bateau fait preuve d’une belle ...
Plus grand modèle de la célèbre gamme . Jeanneau propose la version open du 8.5. Il reprend la silhouette sportive et typée fishing du 7.5 CC tout en bénéficiant de la carène du 8.5 WA, conçue pour deux moteurs hors-bord. Nous l’avons testé en monomoteur, avec sa puissance maximale de 350 chevaux. Ainsi motorisé, le 8.5 CC atteint 42 nœuds en pointe, une performance similaire à la version WA avec la même puissance. Le bateau fait preuve d’une belle réactivité puisqu’il met moins de 12 secondes pour atteindre les 35 nœuds. La carène défléchit bien et vire assez court. En courbe, elle affiche un angle de gîte très raisonnable. Haute sur l’eau, elle est néanmoins sensible au vent en monomoteur, ce qui peut se traduire par une légère tendance à gîter, un phénomène qui disparaît sur la version bimoteur. Disponible en bimoteur Deux espaces de vie à bord... Le 8.5 CC propose deux espaces de vie qui s’organisent de part et d’autre de l’imposante console de pilotage. Le premier, à l’avant, offre un salon de pont constitué de deux banquettes en V et d’une double assise adossée à la face avant de la console. Cet espace regorge de coffres malheureusement peu faciles d’accès quand la sellerie est en place. Il se transforme rapidement (grâce à un panneau pliable léger et peu encombrant) en un bain de soleil de 2,30 sur 2,04 mètres. Sur l’arrière, le cockpit affiche lui aussi des dimensions généreuses. La grande banquette arrière et les deux autres latérales, escamotables dans les hiloires, permettent à au moins six personnes de prendre place autour d’une table, trop petite à notre goût. Sur l’arrière du siège pilote – un leaning-post pouvant accueillir trois personnes – se trouve un bloc-cuisine qui comprend en standard un évier et, en option, un réfrigérateur ainsi qu’un réchaud à gaz. Le pilote, placé au centre, bénéficie d’une bonne position de conduite debout, les fesses en appui sur le leaning-post, tout en profitant d’un repose-pied. Le volant sera réglable sur les prochains modèles. Quant au haut pare-brise vertical, il protège correctement le pilote et les deux passagers qui l’encadrent. Ces derniers disposent aussi de mains courantes bien placées. Enfin, une porte coulissante assure un large accès à la cabine. Que le 8.5 CC soit un open ne l’empêche pas de posséder suffisamment d’espace pour pouvoir recevoir en option – finition Préférence – deux couchettes de 1,97 mètre de long sur 0,63 mètre de large. De plus, la console bénéficie d’une hauteur sous barrots satisfaisante, puisqu’elle atteint 1,90 mètre. Des WC chimiques dissimulés dans un coffre sont en standard, mais des WC marins avec réservoir d’eaux noires sont disponibles avec le niveau de finition Première. Le Cap Camarat 8.5 CC a tout de l’open avec son plan de pont convivial et rassurant, ses nombreuses places assises et son vaste bain de soleil avant. Mais la possibilité de s’abriter dans une console pour la sieste ou pour une minicroisière côtière en couple est un plus incontestable. Bravo !
Nemoderované recenze – seřazeno od nejnovějších po nejstarší
✓ ověřeno
✓ ověřeno