POPIS
BOAT
"Trizzy" je plachetnice vytvořená tak, aby vyhovovala potřebám těch nejnáročnějších cestujících na výletních plavbách. Díky svému velmi velkému kokpitu, ve kterém je umístěn obrovský stůl, umožňuje hostům užívat si výhod životaschopnosti na palubě, které jsou na lodích této kategorie těžko k nalezení.
Byl postaven ve Francii loděnicí Dufour v roce 2009 na základě architektova návrhu a projektu. Felci, Ital, jeden z nejlepších námořních ...
POPIS
BOAT
"Trizzy" je plachetnice vytvořená tak, aby vyhovovala potřebám těch nejnáročnějších cestujících na výletních plavbách. Díky svému velmi velkému kokpitu, ve kterém je umístěn obrovský stůl, umožňuje hostům užívat si výhod životaschopnosti na palubě, které jsou na lodích této kategorie těžko k nalezení.
Byl postaven ve Francii loděnicí Dufour v roce 2009 na základě architektova návrhu a projektu. Felci, Ital, jeden z nejlepších námořních designérů v Evropě.
Je to šalupa o délce 42,5 stop (téměř 13 metrů) x 4,50 metru při maximálním paprsku, vyzbrojená ponožkovým Genakerem, svinutým Genoa a hlavní plachtou, která se zavírá ve své snadné tašce.
Palubní vybavení zahrnuje radar, AIS, autopilota, fishfinder, plotr kartografický a druhý přenosný, palubní VHF vysílačka a přenosná vysílačka, příďový pomocný propeler, elektronické počítadlo měřidel řetězu.
Tender vybavený elektromotorem Torqeedo 1103 je garantován motorgenerátorem větrné generátory a solární panely.
Je vybaven 3 (tři) dvoulůžkovými ložnicemi a n. 2 (dvě) koupelny se sprchovým koutem. Čtvrté dvoulůžko lze získat do jídelního koutu snížením stolu na výšku sedadel: je to největší a nejpohodlnější postel na celé lodi, ale při naprosté absenci soukromí, takže je vhodná pro děti a teenagery, ale ne určitě pro pár.
V kokpitu jsou dvě sprchy: jedna s teplou/studenou sladkou vodou; další s mořskou vodou.
V kuchyňském koutě je velmi dobrá kokpitová lednice s mrazákem (s otevíráním shora); druhá malá lednice na ovoce a zeleninu, čtyřplotýnkový plynový vařič s velmi velkou plynovou troubou, mikrovlnná trouba, malá elektrická trouba, velká plynová deska (cca 80 x 40 cm) se čtyřmi hořáky, k použití výhradně jen v kokpitu (venku), výrobník ledu, který funguje i při plavbě a zastávkách v zátokách, dřez se dvěma přihrádkami. Přítomnost pračky na palubě, která funguje i při plavbě nebo v zátoce, díky invertoru.
Výkonný invertor, který vám umožní mít na palubě 220 voltů i při plavbě.
Naftový motor Volvo 55 HP.
V zimě olejové topení a v létě nucená cirkulace vzduchu.
TV a rádio.
Pro kapitána je k dispozici vlastní ložnice vybavená palandou, umyvadlem, sprchou a WC. Proto mezi posádkou a platícími hosty nedochází k žádnému rušení jakéhokoli druhu při používání toalet.
DESCRIZIONE
BARCA
"Trizzy" è una barca a vela nata per soddisfare le esigenze dei croceristi più esigenti. Col suo pozzetto molto largo, che accoglie un tavolo immenso, permette agli ospiti di godere dei vantaggi di vivibilità a bordo che difficilmente si riesce a trovare su barche della sua categoria.
E' stata costruita in Francia dal Cantiere Dufour nel 2009 su disegno e progetto dell' arch. Felci, italiano, tra i migliori progettisti nautici ...
DESCRIZIONE
BARCA
"Trizzy" è una barca a vela nata per soddisfare le esigenze dei croceristi più esigenti. Col suo pozzetto molto largo, che accoglie un tavolo immenso, permette agli ospiti di godere dei vantaggi di vivibilità a bordo che difficilmente si riesce a trovare su barche della sua categoria.
E' stata costruita in Francia dal Cantiere Dufour nel 2009 su disegno e progetto dell' arch. Felci, italiano, tra i migliori progettisti nautici in Europa.
Si tratta di uno Sloop di 42.5 piedi di lunghezza (quasi 13 metri) x 4,50 mt al baglio massimo, armata con un Gennaker a calza, un Genoa avvolgibile ed una Randa che si chiude nel suo easy bag.
Tra le dotazioni di bordo figurano il radar, l'Ais, l' autopilota, il fishfinder, un plotter cartografico ed un secondo portatile, radio Vhf di bordo e radio portatile, l' elica di prua, il contametri della catena elettronico.
Tender munito di motore elettrico Torqeedo 1103. L’ energia a bordo è garantita dal generatore del motore, dal generatore eolico, e da pannelli solari.
E' dotata di n.3 (tre) camere da letto matrimoniali e di n. 2 (due) bagni con doccia. Un quarto letto matrimoniale lo si ottiene nella dinette abbassando il tavolo all' altezza delle sedute: è il letto più grande e più comodo di tutta la barca ma in totale assenza di privacy per cui è adatto per i bambini e per i ragazzi, ma non certamente per una coppia.
In pozzetto sono presenti due doccette: una con acqua dolce calda/fredda; un’ altra con acqua di mare.
Nell' angolo cucina si trova un frigo-congelatore a pozzetto (con apertura dall' alto), molto valido; un secondo frigorifero, piccolo, per la frutta e verdura, una cucina a gas a quattro fuochi con forno a gas molto grande, forno a microonde, fornetto elettrico, grande piastra a gas (circa 80 x 40 cm) con quattro fuochi, da usarsi rigorosamente solo in pozzetto (all’ aperto), fabbricatore di ghiaccio che funziona anche durante la navigazione e le soste in calette, lavabo a due scomparti. Presenza di lavatrice a bordo che funziona anche in navigazione o in caletta, grazie all’ inverter.
Potente Inverter che permette di avere corrente 220 volts a bordo anche in navigazione.
Motore diesel 55 Cv della Volvo.
Riscaldamento invernale a gasolio e circolazione forzata aria in estate.
Tv e radio.
Per lo skipper c’è la sua cameretta equipaggiata con cuccetta, lavandino, doccia e wc. Quindi non c’è assolutamente interferenza di alcun tipo nell’ utilizzo dei bagni tra equipaggio ed ospiti paganti.