V roce 1971 byl postaven Swan 55 trup č. 13 navržený S&S pro prvního německého majitele. Plula pod jménem „JAN POTT“, závodila několik let a prodala společnosti Akademischer Segel Verein (ASV) Berlin. ASV ji pokřtila do Walross III po svém starém Walross II. V ASV si loď vysloužila většinu jejího slavného příběhu. Proplula všechny vody na planetě Zemi. Zaznamenala více než 220 000 NM a vrcholem jejího života byla rozhodně účast na druhém ročníku Whitbread ...
V roce 1971 byl postaven Swan 55 trup č. 13 navržený S&S pro prvního německého majitele. Plula pod jménem „JAN POTT“, závodila několik let a prodala společnosti Akademischer Segel Verein (ASV) Berlin. ASV ji pokřtila do Walross III po svém starém Walross II. V ASV si loď vysloužila většinu jejího slavného příběhu. Proplula všechny vody na planetě Zemi. Zaznamenala více než 220 000 NM a vrcholem jejího života byla rozhodně účast na druhém ročníku Whitbread kolem World Race v roce 1981/82. Opět se změnila na další milovníky S&S Swan, - pod novým majitelem se nechala předělat, připravena na Baltské moře.
In 1971 Swan 55 hull no. 13 designed by S&S was build for the first german owner. She sailed under the name "JAN POTT", raced for several years and sold to the Akademischer Segel Verein (ASV) Berlin. The ASV babtised her into Walross III following their old Walross II. In ASV the boat earned most of her glorious story. She sailed all waters on planet earth. It logged more than 220.000 NM and the highlight of her life was definately the participation ...
In 1971 Swan 55 hull no. 13 designed by S&S was build for the first german owner. She sailed under the name "JAN POTT", raced for several years and sold to the Akademischer Segel Verein (ASV) Berlin. The ASV babtised her into Walross III following their old Walross II. In ASV the boat earned most of her glorious story. She sailed all waters on planet earth. It logged more than 220.000 NM and the highlight of her life was definately the participation in the second edition of Whitbread round the World Race in 1981/82. Again she changed to another S&S Swan lovers, - under her new owner she had refit, ready for the Baltic Sea.