Trup do V PARDO 43 má úhel sklonu 16° na příčce a více než 50° na přídi. To zajišťuje větší stabilitu a plynulost ve všech podmínkách na moři, stejně jako snadnou manévrovatelnost a rychlejší hoblování. Kromě toho má PARDO 43 dvě silné stránky. Nejprve byl trup napuštěn vinylesterovou pryskyřicí a společně s kýlem vytvořil jedinečný monolitický tvar. Za druhé, bočnice a paluba, které jsou vyrobeny ze sendviče z PVC s vysokou hustotou. To zajišťuje ...
Trup do V PARDO 43 má úhel sklonu 16° na příčce a více než 50° na přídi. To zajišťuje větší stabilitu a plynulost ve všech podmínkách na moři, stejně jako snadnou manévrovatelnost a rychlejší hoblování. Kromě toho má PARDO 43 dvě silné stránky. Nejprve byl trup napuštěn vinylesterovou pryskyřicí a společně s kýlem vytvořil jedinečný monolitický tvar. Za druhé, bočnice a paluba, které jsou vyrobeny ze sendviče z PVC s vysokou hustotou. To zajišťuje optimální konstrukční tuhost a vynikající tepelnou a akustickou izolaci. Design Walk around je jednou z hlavních výhod paluby: zaručuje extra prostor a usnadňuje bezpečný přístup na příďovou sluneční terasu. Stejně jako u velmi velkých jachet lze volitelnou delší záďovou plošinu použít k nastupování nebo vystupování z paluby, koupání, sprchování venku nebo jako další zábavní prostor vybavený matracemi, pufy nebo lenošky. The člun je poháněn výkonným párem systémů Volvo Penta IPS 600 s joystickem pro snadné ovládání. Loď má plnou výbavu (mimo jiné): Volvo Dynamic Positioning System, hydraulickou plošinu, elektrické bimini, tender garáž, dvě klimatizace s možností vytápění a chlazení, generátor 8kW, stabilizátor gyroskop…
The PARDO 43’s V-hull has a 16° deadrise angle at the transom and more than 50° at the bow. This ensures greater stability and smoothness in all sea conditions as well as easy maneuverability and faster planing. In addition, the PARDO 43 has two strong points. First, the vinylester resin infused hull, creating a unique monolithic form together with the keel. Second, the side and the deck, that are made in high-density PVC sandwich. This ensures optimum ...
The PARDO 43’s V-hull has a 16° deadrise angle at the transom and more than 50° at the bow. This ensures greater stability and smoothness in all sea conditions as well as easy maneuverability and faster planing. In addition, the PARDO 43 has two strong points. First, the vinylester resin infused hull, creating a unique monolithic form together with the keel. Second, the side and the deck, that are made in high-density PVC sandwich. This ensures optimum structural rigidity and excellent thermal and acoustic insulation. The walk around design is one of the main advantages of the deck: it guarantees extra space and facilitates safe access to the bow sundeck. As in very large yachts, an optional longer stern platform can be used to step on or off board, take a swim, a shower outside or as an extra entertainment area equipped with mattresses, poufs or chaise longues. The boat is powered by a powerful pair of Volvo Penta IPS 600 systems with a joystick for easy operation. The boat has full equipment (among other things): Volvo Dynamic Positioning System, hydraulic platform, electric bimini, tender garage, two air conditions with heating and cooling options, 8kW generator, gyroscope stabilizer …