Lakovaný dřevěný interiér člunu, velmi světlý, perfektní stav, offshore vybaven, vhodný pro sólo navigaci, všechny manévry přeneseny do kokpitu. Nové plachty, svinovací genoa, celolaťová hlavní plachta, líný zvedák, včetně táhla hlavní plachty. Top Bimini. Zásoba vody 260 l, autopilot, měnič 220 V, velmi pohodlné a bezpečné i za nepříznivého počasí, měkká střecha. Mapový plotr GPS, záznam ozvučení, anemometr, radarový detektor, vnitřní vnější ozvučení ...
Lakovaný dřevěný interiér člunu, velmi světlý, perfektní stav, offshore vybaven, vhodný pro sólo navigaci, všechny manévry přeneseny do kokpitu. Nové plachty, svinovací genoa, celolaťová hlavní plachta, líný zvedák, včetně táhla hlavní plachty. Top Bimini. Zásoba vody 260 l, autopilot, měnič 220 V, velmi pohodlné a bezpečné i za nepříznivého počasí, měkká střecha. Mapový plotr GPS, záznam ozvučení, anemometr, radarový detektor, vnitřní vnější ozvučení rádio CD USB s TV (souřadnice skryté) llery a obložení nový stav. Nafukovací člun s motorem, Survival, vesty, postroje, bundy na hodinky, kompletní inventář na vyžádání. Před výstupem, abyste získali loď. Loď dobře zná cestu do Irska a Portugalska se všemi dobrými zastávkami. Již z La Rochelle je mnoho pěkných destinací, ať už na jeden den, z Ré do Oléron, Île d'Aix, Fort Boyard, nebo o něco dále na île d'Yeu nebo les Sables d'Olonne. A když odjedeme na pár dní, je to Royan na jedné straně, Belle Île na druhé. Poté jsou možné všechny destinace.
Bateau intérieur bois vernis, très lumineux, parfait état, équipé hauturier, adapté à la navigation en solitaire, toutes manœuvres ramenées au cockpit. Voiles neuves, génois enrouleur, grand voile full batten, lazy Jack, y compris contre drisse de GV. Taud de soleil. Réserve d'eau 260 l, pilote auto, convertisseur 220 v, très confortable et sécurisant, même par gros temps, capote. GPS traceur de carte, loch sondeur, anémomètre, détecteur de radar, ...
Bateau intérieur bois vernis, très lumineux, parfait état, équipé hauturier, adapté à la navigation en solitaire, toutes manœuvres ramenées au cockpit. Voiles neuves, génois enrouleur, grand voile full batten, lazy Jack, y compris contre drisse de GV. Taud de soleil. Réserve d'eau 260 l, pilote auto, convertisseur 220 v, très confortable et sécurisant, même par gros temps, capote. GPS traceur de carte, loch sondeur, anémomètre, détecteur de radar, sono intérieur extérieur radio CD USB avec télé(Coordonnées masquées) llerie et vaigrages état neuf. Annexe gonflable avec moteur, Survie, gilets, harnais, vestes de quart, inventaire complet sur demande. Sortie préalable de mise en main du bateau. Le bateau connait bien la route vers l'Irlande et vers le Portugal, avec toutes les bonnes escales. Déjà, au départ de La Rochelle il y a de nombreuses destinations sympa, soit à la journée, de Ré à Oléron, île d'Aix, fort Boyard , ou alors, un peu plus loin, l'île d'Yeu ou les Sables d'Olonne. Et si on part quelques jours C'est Royan d'un côté, Belle Île de l'autre . Après, toutes les destinations sont envisageables.
Nemoderované recenze – seřazeno od nejnovějších po nejstarší
✓ ověřeno
✓ ověřeno
✓ ověřeno