V ceně není zahrnuto: - Kapitán - Palivo - Kuchyňka - Hosteska (možné pouze s maximálně 4 cestujícími) Popis: Je těžké nenechat se okamžitě fascinovat krásou nové Sessa C3X. S touto lodí Sessa Marine také realizuje velmi zajímavý projekt, díky kterému je její modularita velkou silou. Ve skutečnosti existují tři modely, které vycházejí z této studie, která inteligentně odmítá ve verzích Open, Hard Top a T-Top designový základ, kde jsou klíčovými hodnotami ...
V ceně není zahrnuto: - Kapitán - Palivo - Kuchyňka - Hosteska (možné pouze s maximálně 4 cestujícími) Popis: Je těžké nenechat se okamžitě fascinovat krásou nové Sessa C3X. S touto lodí Sessa Marine také realizuje velmi zajímavý projekt, díky kterému je její modularita velkou silou. Ve skutečnosti existují tři modely, které vycházejí z této studie, která inteligentně odmítá ve verzích Open, Hard Top a T-Top designový základ, kde jsou klíčovými hodnotami obyvatelnost a krása. Vlajkovou lodí tohoto nového modelu je jistě Hard-Top a dnes si to společně vyzkoušíme ve světovém preview. Při nastupování na palubu nové Sessa C3X si člověk nemůže nevšimnout, jak jsou skutečné rozměry skutečně přehnané. S celkovou délkou více než jedenáct metrů (37 stop) a paprskem asi tři a půl metru nabízí Sessa C3X ve skutečnosti mnohem větší lodní prostory. Do kokpitu vstoupíte vystoupáním na schůdek z velké zadní plošiny. K přístavu ihned najdeme velkoryse dimenzovanou sluneční terasu, která se díky sklopnému opěradlu stane také zadní pohovkou jídelního koutu ve tvaru U s centrálním stolem, který je na rozdíl od mokrého baru schopného pojmout vše potřebné pro den na moři. . Směrem k přídi, k levoboku, je prostor pro obrovskou lenošku, která, mimořádně pohodlná, bude jistě nejvyhledávanějším místem celé posádky. Tomu odpovídá na pravoboku rozhodně dobře organizovaný velitelský kokpit, vybavený vynikající viditelností do všech stran a schopný pojmout veškerou potřebnou elektroniku. Celé této ploše dominuje velká celonosníková posuvná střecha, která v otevřeném stavu efektivně reguluje proudění vzduchu při plavbě a v zavřeném stavu zastiňuje venkovní otevřený prostor. Konečně, příď je přístupná přes dvě symetrické boční paluby, které, další pozitivní poznámka, jsou mnohem širší než průměr a umožňují velmi bezpečný průchod směrem k obrovské sluneční palubě, která nás čeká. Ale jde se do podpalubí, že jsme doslova ohromeni. Prostor, který nás vítá, je obrovský, zdá se, že je na palubě 40 stop. Na pravoboku druhý jídelní kout ve tvaru L vybavený skládacím centrálním stolem, který se na přání může stát dalším lůžkem. Následuje kuchyně vybavená nástěnnými jednotkami, která s využitím příďové přepážky přechází přes rozšíření, které je pro lodě této velikosti prostě nemyslitelné, schopné snadno pojmout dostatečné zásoby pro plavby na střední vzdálenosti. Vlevo najdeme koupelnu, která je vybavena samostatným sprchovým koutem a je inteligentně umístěna uprostřed lodi, čímž dokáže plnit i funkci denní toalety. K dotvoření neobvyklých interiérů nové Sessa C3X slouží dvě kabiny, které lze z hlediska velikosti, povrchové úpravy a výbavy snadno identifikovat jako dva pány. Příďová je vybavena vyvýšeným středovým lůžkem a po obou stranách je obsluhována šatními skříněmi, policemi a dostatkem pochozího prostoru. Ten přísný místo toho vidí manželskou postel umístěnou přes trám a má dokonce předsíň vybavenou skříněmi, policemi a pohovkou. Zkrátka loď opravdu netušených rozměrů, se kterou si užijete dlouhé a pohodlné plavby s rodinou nebo s pár přáteli. Sea Trial: Testování nové Sessa C3X Ve strojovně máme dva benzinové záďové pohony Volvo DPS o výkonu 350 koní, které, jak mě nikdy neomrzí, jsou nejlepším řešením pro tento typ lodi. Jsou mnohem lehčí (a levnější) než jejich dieseloví příbuzní a jsou ideální, pokud nehodláte dělat 200/300 hodin navigace ročně. Volitelně jsou k dispozici také dieselové nebo přívěsné verze. Pohodlně se usadím ve velitelském křesle, zařadím rychlost a dám plyn. Viditelnost všude kolem je opravdu dobrá a je velmi snadné s ní manévrovat, a to i ve stísněných prostorách. Opouštíme přístav, dáváme plyn a Sessa C3X se rychle hobluje, již při rychlosti 12 uzlů vyjíždí z vody, odděluje brázdu a přirozeně se uvolňuje. Tato funkce také umožňuje najít řadu nízkých cestovních rychlostí, které se ukáží jako důležité pro navigaci na rozbouřeném moři nebo jednodušeji pro beze spěchu plavbu a vychutnávání si panoramat. Za zmínku stojí rychlosti mezi 20 a 30 uzly, zde je spotřeba poměrně konstantní, vždy pod 4 litry na míli. Opravdu dobrý výsledek díky trupu, který klouže po vodě s malým třením. Sessa C3X ale umí mnohem víc, je otevřená a navzdory bohatosti a velikosti interiérů musí umět dát i sportovní pocity, takže přestaňme zdržovat a vzdejme se manžet. Člun zrychlí bez zjevné námahy až na 35/36 uzlů a poté mírným seříznutím motorů zase zrychlí, až dosáhne rychlosti téměř 40 uzlů, což není špatné na takový open, který navíc testujeme při plné zátěži. Snižuji rychlost asi na 20 uzlů a pak rozhodně zatáčím, loď se naklání a adrenalin stoupá, zatímco trup dělá svou práci a drží Sessa C3X pevně ve své trajektorii. Protivibruji, dokud nenarazíme na vlastní vlny, které člun přejede bez dopadu. Pak se vracím na rovný kurz, rychlostí kolem 30 uzlů a užívám si pohodlí. Tato nová Sessa C3X opravdu dobře plachtí. Všechna čísla testu Sessa C3X, technické specifikace: Délka ft 11,19 m (37 stop) Délka schválení 9,93 m Šířka stop 3,45 m Max. kapacita osob 12 lůžek 4 Palivo 750 l Maximální výkon 700 k CE kategorie B Design & Project Sessa International Bavte se.
Esclusi dalla tariffa: - Skipper - Carburante - Cambusa - Hostess (possibile solo con un massimo di 4 passeggeri) Descrizione: Difficile non restare subito affascinati dalla bellezza del nuovo Sessa C3X . Con questimbarcazione Sessa Marine realizza inoltre un progetto molto interessante, che fà della sua modularità un grande punto di forza. Ben tre infatti i modelli che nascono da questo studio che, intelligentemente, declina nelle versioni ...
Esclusi dalla tariffa: - Skipper - Carburante - Cambusa - Hostess (possibile solo con un massimo di 4 passeggeri) Descrizione: Difficile non restare subito affascinati dalla bellezza del nuovo Sessa C3X . Con questimbarcazione Sessa Marine realizza inoltre un progetto molto interessante, che fà della sua modularità un grande punto di forza. Ben tre infatti i modelli che nascono da questo studio che, intelligentemente, declina nelle versioni Open, Hard Top e T-Top una base progettuale dove i valori chiave sono abitabilità e bellezza. La versione di punta di questo nuovo modello è certamente la Hard-Top, ed oggi la proveremo insieme, in anteprima mondiale. Salendo a bordo della nuova Sessa C3X non si può fare a meno di notare come le dimensioni reali siano davvero esagerate. Con una lunghezza fuori tutto di più di undici metri (37ft) ed una larghezza di tre metri e mezzo circa, la Sessa C3X offre infatti spazi da imbarcazione di taglia decisamente superiore. Si entra in pozzetto salendo un gradino dalla grande plancia di poppa. A sinistra troviamo subito un prendisole di generose dimensioni che, tramite uno schienale ribaltabile, diventa anche il divano poppiero della dinette a U con tavolo centrale, a cui è contrapposto un mobile bar in grado di contenere tutto ciò che serve per una giornata in mare. Spostandoci verso prua, a sinistra, trova spazio una chaise longue enorme che, comodissima, sarà certamente il posto più conteso da tutto lequipaggio. In sua corrispondenza, a dritta, troviamo un cockpit di comando decisamente ben organizzato, dotato di unottima visibilità a 360 gradi ed in grado di contenere tutta lelettronica che serve. Tutta questarea è sovrastata dal grande tetto scorrevole a tutto baglio che, da aperto regola efficacemente gli afflussi daria in navigazione e, da chiuso, ombreggia lopen space esterno. Si accede infine a prua tramite due passavanti simmetrici che, altra nota positiva, sono ben più larghi della media e consentono un passaggio molto sicuro verso lenorme prendisole che ci aspetta. Ma è scendendo sottocoperta che, letteralmente, rimaniamo a bocca aperta. Lo spazio che ci accoglie è enorme, sembra di essere a bordo di un 40 piedi. A dritta una seconda dinette a L dotata di tavolo centrale abbattibile che, volendo, può anche diventare un altro posto letto. A seguire una cucina dotata di pensili che, sfruttando la paratia di prua, si sviluppa su un estensione semplicemente impensabile per barche di questa dimensione, in grado di ospitare facilmente le provviste sufficienti a crociere di medio raggio. Sulla sinistra troviamo il locale bagno che, dotato di box doccia separato, è posizionato intelligentemente a centro barca, riuscendo cosi ad assolvere anche alla funzione di day toilet. A completare gli interni fuori dal comune del nuovo Sessa C3X ci sono due cabine che, per dimensioni, finiture e dotazioni, possono tranquillamente essere identificate come due master. Quella di prua è dotata di letto centrale rialzato ed è servita ai due lati da armadi, mensole e spazio di calpestio in abbondanza. Quella di poppa invece vede il letto king size posizionato per baglio ed ha addirittura un disimpegno dotato di armadi, mensole e divanetto. Insomma una barca dalle dimensioni davvero insospettabili, con cui concedersi lunghe e comode crociere, in famiglia o con una coppia di amici. Prova In Mare: La prova della nuova Sessa C3X In sala macchine abbiamo due entrofuoribordo Volvo DPS da 350 cavalli a benzina che, non mi stancherò mai di dirlo, sono la soluzione migliore per questo tipo di imbarcazioni. Molto più leggeri (ed economici) dei loro cugini diesel sono lideale se non avete intenzione di fare 200/300 ore lanno di navigazione. In opzione sono ovviamente disponibli anche le versioni diesel o fuoribordo. Seduto comodamente nella poltrona di comando, innesto la marcia e do gas. La visibilità tutto intorno è davvero ottima ed è molto facile manovrare, anche in spazi ristretti. Usciti dal porto diamo gas e la Sessa C3X entra in planata rapidamente, già a 12 nodi esce dallacqua, stacca la scia e si distende naturalmente. Questa caratteristica consente inoltre di trovare una serie di basse velocità di crociera che si riveleranno importanti per le navigazioni con mare formato o, più semplicemente, per navigare senza fretta gustandosi i panorami. Degne di nota le andature comprse tra i 20 e i 30 nodi, qui il consumo è abbastanza costante, sempre inferiore ai 4 litri al miglio. Davvero un buon risultato, sitomo di una carena che scivola sullacqua sviluppando poco attrito. Ma la Sessa C3X può dare molto di più, è un open e, nonostante la ricchezza e la dimensione degli interni, deve essere in grado di regalare anche sensazioni sportive per cui, bando agli indugi e diamo fondo alle manette. La barca accelera senza sforzo apparente fino a 35/36 nodi e poi, trimmando un po i motori, accelera ancora, fino a sfiorare i 40 nodi di velocità, non male per un open come questo che, peraltro, stiamo provando a pieno carico. Riduco la velocità fino a 20 nodi circa e poi viro con decisione, la barca sinclina e ladrenalina sale mentre la carena fa il suo lavoro tenendo saldamente la Sessa C3X nella sua traiettoria. Controviro fino ad incontrare le nostre stesse onde che la barca attraversa senza impattare. Poi mi rimetto in rotta rettilinea, a circa 30 nodi e mi godo il comfort. Naviga davvero bene questa nuova Sessa C3X. Tutti i numeri della prova Sessa C3X, specifiche tecniche: Lunghezza f.t 11,19 m (37ft) Lunghezza omologazione 9,93 m Larghezza f.t. 3,45 m Portata persone max 12 Posti letto 4 Carburante 750 l Potenza massima 700 hp Categoria CE B Design & Project Sessa International Buon divertimento.
✓ ověřeno
✓ ověřeno