BWA je jedním z nejuznávanějších výrobců člunů s nafukovacím trupem v Evropě a jeho dlouholeté zkušenosti ho vedly k vytvoření řady různých modelů, které jsou dobře přizpůsobeny požadavkům trhu s nenápadným, elegantním designem bez futuristických tvarů a velmi racionálním uspořádáním. Řada Premium představuje nejlepší prezentaci značky s trupem se zdůrazněným V tvarem na přídi a s velkými nafukovacími válcemi.
Dva motory Suzuki DF 200 mu dávají sportovní ...
BWA je jedním z nejuznávanějších výrobců člunů s nafukovacím trupem v Evropě a jeho dlouholeté zkušenosti ho vedly k vytvoření řady různých modelů, které jsou dobře přizpůsobeny požadavkům trhu s nenápadným, elegantním designem bez futuristických tvarů a velmi racionálním uspořádáním. Řada Premium představuje nejlepší prezentaci značky s trupem se zdůrazněným V tvarem na přídi a s velkými nafukovacími válcemi.
Dva motory Suzuki DF 200 mu dávají sportovní řez, nevytvářejí vzduchové kapsy, zrychlují s velkou pružností a jemností. Výkon 400 koní na zádi umožňuje plavbu nad 40 uzly, což se proměňuje v jemnou, velmi ovladatelnou šelmu s nervem opravdového závodního vozu, ovladatelnou, rychlou a s mimořádným chováním.
Kromě rychlosti se chová skvěle i v zatáčkách i při polovičním plynu na vlnách. Příď je zašpičatělá, hladká a zabrání kývání. Bez pochyb je to loď, na které chceme být, když je plavba komplikována počasím.
Pokud máte rádi čluny s nafukovacím trupem, je to jedna z nejlepších možností na trhu pro charter na Menorce.
Výjimečné motory na trupu, který má všechny vlastnosti osvědčené u podobně dlouhých lodí stejné značky. Kombinace technologie, komfortu a elegance s vysokou úrovní ovladatelnosti v kvalitním výrobku s vysokou úrovní univerzálnosti použití a dobrou kvalitou zpracování. Oba motory o výkonu 200 koní mají spotřebu nižší nebo stejnou jako loď s jedním motorem o výkonu 250 koní, a to ne proto, že by 250 koní měl velkou spotřebu, ale protože kombinace těchto dvou motorů je velmi efektivní.
BWA 28 GT má široký bimini a velké slunečník na přídi. Existuje mnoho drobností, které tvoří tento člun s nafukovacím trupem, jehož kouzlo spočívá mimo jiné v nenápadné eleganci svých linií. Nafukovací válcové jsou vyrobeny z materiálu speciální barvy šedé proti teplu a protiskluzovému, což mu dodává velkou eleganci. Loď je velká a působí velmi prostorně, pohodlně pro dvě rodiny společně.
Na zádi s dvojitou plošinou pro koupání, sprchou a schodištěm; kokpit s obklopující pohovkou ve tvaru U kolem stolu, který lze nastavit na výšku tak, aby vytvořil prostorný slunečník vzadu, doplněný o nábytek v centrální části s ovládacím místem a příď s hlavním slunečníkem. Zadní část lze také přeměnit na druhý slunečník úpravou výšky stolu.
Velká úložná kapacita na přídi a zádi s velkými schránkami a velmi vyváženým, využitým uspořádáním pro pohodlnou plavbu na palubě. Pod ovládacím místem je velká lednička, která kromě toho, že slouží jako chladnička, poskytuje místo k sezení pro jídlo.
Ovládací místo je pohodlné, bezpečné a nabízí dobrou ochranu a ergonomii. Před volantem se cítíme pohodlně, buď stojíc nebo opřeni o sedadlo s opěrkou nohou a s ovládacím panelem se všemi indikátory.
BWA es una de las marcas más acreditadas de semirrígidas en Europa y su larga experiencia le ha llevado a crear una gama con distintas series, bien adaptadas a las exigencias del mercado con un diseño nada extremo, discreto, elegante, sin formas futuristas, y con una distribución muy racional. La serie Premium es la mejor presentación de la marca con un diseño de carena con una acentuada V en proa y unos flotadores de gran diámetro.
Los dos motores ...
BWA es una de las marcas más acreditadas de semirrígidas en Europa y su larga experiencia le ha llevado a crear una gama con distintas series, bien adaptadas a las exigencias del mercado con un diseño nada extremo, discreto, elegante, sin formas futuristas, y con una distribución muy racional. La serie Premium es la mejor presentación de la marca con un diseño de carena con una acentuada V en proa y unos flotadores de gran diámetro.
Los dos motores Suzuki DF 200 le confieren un diseño de corte deportivo, no cavitan y aceleran con mucho reprís y suavidad. La potencia de 400 Hp en la popa permite navegar a más de 40 nudos de punta que se transforma en una fiera suave, muy manejable, con nervio de auténtico bólido, manejable, veloz y con un comportamiento extraordinario.
Además de correr, se comporta fenomenalmente, tanto en giros cerrados como a medio gas sobre las olas. La proa es afilada, es suave y evita el pantoqueo. Sin duda es el barco en el que todos queremos estar cuando la navegación se complica por la meteorología.
Si te gustan las semirrigidas esta es una de las mejores opciones del mercado para el Charter en Menorca.
Motores sobresalientes en una carena que lo tiene todo demostrado en esloras similares de la misma marca. Un conjunto en el que combinan la tecnología, el confort y la elegancia, con la navegabilidad de alto nivel en un producto de calidad, con un alto nivel de polivalencia de uso, con buenos acabados. Los dos motores de 200 cv tienen un consumo inferior o igual que el de un barco con un solo motor de 250 cv, y no es por que el 250 cv gaste mucho, sino porque la combinación de estos 2 motores es muy eficaz.
El BWA 28 GT tiene un bimini amplio y un gran solárium de proa. Son muchas las pequeñas cosas que configuran esta semirrígida, cuyo encanto está, entre otras, en la discreta elegancia de sus líneas. Los tubulares son de material especial de color gris anti calor y antideslizante que le confiere mucha clase. El barco es y da la sensación de muy amplio, cómodo para dos familias juntas.
En la popa, con doble plataforma de baño, ducha y escalera; la zona de la bañera, con un sofá envolvente en U, en torno a una mesa que se puede ajustar en altura para formar un espacioso solárium detrás, complementado por un mueble en la zona central con el puesto de gobierno y la proa con el solárium principal. La zona de popa también se puede convertir en un segundo solárium ajustando la altura de la mesa
La gran capacidad de estiba en proa y popa con grandes cofres y una distribución muy equilibrada, aprovechada, hecha para navegar cómodamente a bordo. Debajo del puesto de gobierno hay una nevera de mucha capacidad, que además de utilidad como frigorífico sirve como asiento para comer.
El puesto de gobierno es cómodo, seguro y ofrece buena protección y ergonomía. Ante el volante vamos cómodos, tanto de pie como apoyados en el banco con reposapiés y con un panel de control con todos los indicadores.