tento cruiser-racer těží z krásného vnitřního objemu díky velkorysé palubě na výšku a šířku. Venku je prostor v kokpitu také vyhovující. Na druhé straně je pohodlí zaručeno, ať už jste zaklínění na teakových laťkových lavicích nebo na koni, proti větru nebo po větru. Totéž platí pro členy týmu na slanění, o něco dále vpřed. Dno kokpitu - velmi široké - je opatřeno centrálním klínem, který vám umožňuje klínovat se po větru. je velmi hladká a především ...
tento cruiser-racer těží z krásného vnitřního objemu díky velkorysé palubě na výšku a šířku. Venku je prostor v kokpitu také vyhovující. Na druhé straně je pohodlí zaručeno, ať už jste zaklínění na teakových laťkových lavicích nebo na koni, proti větru nebo po větru. Totéž platí pro členy týmu na slanění, o něco dále vpřed. Dno kokpitu - velmi široké - je opatřeno centrálním klínem, který vám umožňuje klínovat se po větru. je velmi hladká a především vyvážená ve všech rychlostech. V této rovnováze samozřejmě hraje roli úprava hlavního listu a hlavního listu... Vnitřní vybavení je téměř totožné s vybavením Sun Odyssey 32: - velká zadní kabina - nezávislá přední kabina - toalety. - kuchyně, poměrně dobře vybavená skříněmi a lednicí. - salon (asymetrický) se skládá z lavice ve tvaru L obrácené k jiné lavici, která sousedí s objemnou skříní. Pět lidí se vejde, aniž by si navzájem překáželi, a budou mít také dobrý prostor pro hlavu. loď je vybavena velmi úsporným vestavěným dieselovým motorem o výkonu 20 hp (repasovaný na nový v roce 2018) a nevyžaduje licenci. Budete však muset mít zkušenosti s prohlížením. Loď kotví ve starém přístavu Marseille (velmi snadno dostupný městskou hromadnou dopravou), ideální výchozí bod k objevování Marseillského zálivu s jeho ostrovy nebo o něco dále slavných zátok nebo nádherných kotvišť.čeká na vás..... A pokud chcete tlačit dále směrem k Les Embiers nebo Porquerolles nebo se podívat na Korsiku, není problém, loď je velmi vhodná pro týdenní plavby a vybavená pro polo-offshore
ce course-croisière bénéficie d'un beau volume intérieur, grâce au rouf généreux en hauteur et en largeur. A l'extérieur, l'espace dans le cockpit se révèle lui aussi satisfaisant . Côté hiloires, le confort est au rendez-vous que l'on soit calé sur les bancs lattés teck ou bien à cheval, au vent ou sous le vent. Il en va de même pour les équipiers au rappel, un peu plus à l'avant. Le fond du cockpit - très large - reçoit une cale centrale qui permet ...
ce course-croisière bénéficie d'un beau volume intérieur, grâce au rouf généreux en hauteur et en largeur. A l'extérieur, l'espace dans le cockpit se révèle lui aussi satisfaisant . Côté hiloires, le confort est au rendez-vous que l'on soit calé sur les bancs lattés teck ou bien à cheval, au vent ou sous le vent. Il en va de même pour les équipiers au rappel, un peu plus à l'avant. Le fond du cockpit - très large - reçoit une cale centrale qui permet de se caler sous le vent. il se montre très doux et surtout équilibré à toutes les allures. Bien évidemment, le réglage de la barre d'écoute et celui de l'écoute de grand-voile joue un rôle dans cet équilibre… Les aménagements intérieurs sont quasiment identiques à ceux du Sun Odyssey 32 : - grande cabine arrière - cabine avant indépendante - cabinet de toilette. - la cuisine, plutôt bien pourvue en équipets et qui possède un réfrigérateur. -le carré (dissymétrique) se compose d'une banquette en L faisant face à une autre banquette qui jouxte un placard volumineux. Cinq personnes peuvent tenir autour sans se gêner et profiteront également d'une bonne hauteur sous barrots. le bateau est équipé d'un moteur inboard diesel de 20 cv très peu gourmand,(reconditionné a neuf en 2018) et ne nécessite pas de permis. Toutefois, une expérience de navigation vous sera demandée. Le bateau est amarré sur le vieux port de Marseille (très facile d’accès via les transports en communs) point de départ idéal pour découvrir a la journée la baie de Marseille avec ses îles ou un peu plus loin les fameuses calanques ou des mouillages magnifiques vous attendent..... Et si vous voulez pousser plus loin vers les Embiers ou Porquerolles voir la Corse pas de problème le bateau est très adapté aux croisières d'une semaine et équipé en semi-hauturier
Nemoderované recenze – seřazeno od nejnovějších po nejstarší
✓ ověřeno
✓ ověřeno