Postavena v roce 1973 nejslavnější nizozemskou loděnicí rekreačních lodí podle návrhu známého designéra HH Baarse pro svého prvního amerického majitele, jmenovala se „Joy“ a svou první plavbu přes oceán do Spojených států uskutečnila z Holandska. , zakoupený v roce 1986 od francouzského rejdaře, se vrací do Evropy. Cestovní rychlost je kolem 10 uzlů při 950 ot./min se spotřebou kolem 45 l/h plus generátory, maximální rychlost 11 uzlů při 1100 ot./min. ...
Postavena v roce 1973 nejslavnější nizozemskou loděnicí rekreačních lodí podle návrhu známého designéra HH Baarse pro svého prvního amerického majitele, jmenovala se „Joy“ a svou první plavbu přes oceán do Spojených států uskutečnila z Holandska. , zakoupený v roce 1986 od francouzského rejdaře, se vrací do Evropy. Cestovní rychlost je kolem 10 uzlů při 950 ot./min se spotřebou kolem 45 l/h plus generátory, maximální rychlost 11 uzlů při 1100 ot./min. Volitelný komfort: stabilizátory Vosper, 120 l/h vodní automat, Boston 15 poháněný Mercury 40 hp. Jednotka je uspořádána následovně: Na hlavní palubě je salonek, velmi moderní ocelová kuchyně a jídelní kout na přídi, prostor na spaní má tři kajuty, z nichž jedna je celosvětková kajuta na zádi, dvě s plochými lůžky ve středu lodi, každá s koupelnou, na přídi prostor pro posádku vybavený jednou kapitánskou kajutou, 2 lůžkovou kajutou, koupelnou a jídelním koutem pro posádku s prádelnou. Plavidlo nabízí možnost absolvování luxusních plaveb po Capri nebo jakékoli destinaci ve Středozemním moři. Na palubě vás přivítá impozantní posádka a vaše mlsné jazýčky potěší delikatesy profesionálního šéfkuchaře, který vám připraví vytříbené pokrmy z místních produktů, ochutnáte vína té nejvyšší kvality a navštívíte přírodní divy těch nej krásné moře na světě. V roce 2020 byla provedena celková přestavba, nátěr, čalounění, 2. generátor, hydraulická lávka, hydraulický královský žebřík, příďový pomocný propeler, více prostoru bylo věnováno obytné části, což umožnilo instalaci velkého jídelního stolu s relativní plátěnou krytinou pro stín , stabilizátory, vodník, předělané vnější polštáře, tendr Boston 15 powered by Mercury 40hp, bimini top, pokládka parket v celém obytném prostoru, celkový bílý nátěr, ulička z oceli a teaku, instalace nového splachovače Royal.
Costruita nel 1973 dal più noto dei cantieri Olandesi di navi da diporto su disegno del noto progettista H.H. Baars per il suo primo armatore Statunitense, viene chiamata “Joy” e dall'Olanda fece la sua prima traversata oceanica verso gli Stati Uniti, nel 1986 acquistata da un armatore Francese torna in europa.
La velocita di crociera si attesta sui 10 nodi a 950 giri con un consumo di circa 45 l/h più i generatori, la velocità massima è di 11 ...
Costruita nel 1973 dal più noto dei cantieri Olandesi di navi da diporto su disegno del noto progettista H.H. Baars per il suo primo armatore Statunitense, viene chiamata “Joy” e dall'Olanda fece la sua prima traversata oceanica verso gli Stati Uniti, nel 1986 acquistata da un armatore Francese torna in europa.
La velocita di crociera si attesta sui 10 nodi a 950 giri con un consumo di circa 45 l/h più i generatori, la velocità massima è di 11 nodi a 1100 giri.
Confort optional: Stabilizzatori Vosper, dissalatore da 120 l/h, Boston 15 motorizzato Mercury 40 cv.
L'unità è così disposta: Sul ponte di coperta il salone, la modernissima cucina in acciaio e la zona pranzo a prua, la zona notte dispone di tre cabine di cui una armatoriale a tutto baglio a poppa, due a letti in piano a centro barca, ognuna con servizi, a prua la zona equipaggio dotata di una cabina singola comandante, una a 2 letti, servizi ed una dinette per l'Equipaggio con lavanderia.
L'imbarcazione offre la possibilità di effettuare crociere di lusso a Capri o in qualsiasi meta del mediterraneo.
A bordo Verrete accolti da un equipaggio formidabile e il vostro palato sarà deliziato dalle prelibatezze di uno chef professionista che vi preparerà piatti raffinati con prodotti del territorio, degusterete vini di altissimo pregio e visiterete le meraviglie naturali del mare più bello del mondo.
Nel 2020 è stato effettuato un Refitting totale, verniciatura, tappezzerie, 2° generatore, passerella idraulica, scala reale idraulica, elica di prua, si è dato più spazio alla zona vivibile che ha permesso l'installazione di un ampio tavolo da pranzo con relativa copertura di tela per l'ombra, stabilizzzatori, dissalatore, rifatte le cuscinerie esterne, tender Boston 15 motorizzato Mercury 40hp, bimini top, installazione del parquet in tutta la zona giorno, riverniciatura totale bianca, passerella in acciaio e teak, installazione di una nuova scala reale.