Velmi elegantní a klasická 51stopá italská plachetnice, postavená v roce 1981 z loděnice Moschini ve Fano.
Rimini 51 je zaoceánský ketch, který každý rok provádí suchý dok s běžnými i mimořádnými zásahy údržby. Takeláž byla zcela vyměněna v roce 2024. Plavidlo je vhodné pro dlouhé i krátké plavby v naprostém pohodlí, ale také poskytuje uspokojení milovníkům plachtění díky vynikajícímu výkonu na nosníku, a to navzdory své velikosti.
Dvojitý motor ...
Velmi elegantní a klasická 51stopá italská plachetnice, postavená v roce 1981 z loděnice Moschini ve Fano.
Rimini 51 je zaoceánský ketch, který každý rok provádí suchý dok s běžnými i mimořádnými zásahy údržby. Takeláž byla zcela vyměněna v roce 2024. Plavidlo je vhodné pro dlouhé i krátké plavby v naprostém pohodlí, ale také poskytuje uspokojení milovníkům plachtění díky vynikajícímu výkonu na nosníku, a to navzdory své velikosti.
Dvojitý motor dělá Le Gitan - Rimini 51 – loď bezpečnější než 90 % jednomotorových plachetnic.
Velký jídelní kout s podlahou a okny vyvýšenými nad hlavní palubou činí tuto loď světlou a pohodlnou zejména pro dámy.
Požitková jednotka navržená tak, aby žila jako doma. Díky čtyřem vnitřním koupelnám je tento Ketch pohodlný jako katamarán s výhodou lepší odolnosti vůči moři a větru.
Kajta kapitána s vlastním sociálním zařízením je nezávislá na ostatních pokojích.
Nádrže vezmou na palubu až 2000 litrů vody a 1000 nafty, díky čemuž je tato loď schopna samostatně zdolávat i dlouhé plavby po moři.
Le Gitan byl postaven v roce 1980 loděnicí Moschini ve Fano, kterou objednala Adria Yacht, nyní skupina Azimut. Na vodu byla uvedena v roce 1981 a byla navržena dlouholetými mořeplavci, přáteli velkého Carla Sciarrelliho, největšího italského konstruktéra plachetnic, s cílem vytvořit velký zaoceánský křižník, zcela postavený podle kánonů italské námořní tradice.< br>
Le Gitan sídlí ve Fiumara Grande (Řím-Fiumicino), kde se řeka Tiber vlévá do Tyrhénského moře. Isola Sacra a Tibera byly po staletí přistávacím místem starých Římanů. Loď se nachází v přírodním doku Blue Dolphin Marina, který hostí 100 lodí do 30 metrů. Nedaleko se nachází výkonná loděnice a všechny základní pozemní služby: restaurace, bar, koupelny se sprchami a parkoviště.
Úvaziště se nachází na ostrůvku Tor Boacciana, uprostřed řeky Tibery, evokující přírodní rezervace chráněná přítomností volavek, kormoránů a divokých kachen. Ideální, pokud milujete bydlení v méně umělém prostředí, než jsou klasické betonové přístavy a máte větší soukromí, v kontaktu s krásou a harmonií přírody.
Místo přistání se nachází 10 hodin plavby na jih od souostroví Pontine, poté od ostrovy Ponza a Palmarola. Palmarola je jedním z nejkrásnějších a divokých ostrovů ve Středozemním moři s úchvatnými zátokami a velmi slavnou restaurací „il Francese“, kam se dostanete pouze lodí. Deset hodin plavby na sever se dostanete na výběžek Argentario, jedno z nejkrásnějších míst v Toskánsku, s charakteristickými místy přistání Porto Santo Stefano, Porte Ercole a Porto Giglio na ostrově Giglio. Pár kilometrů od Giglio se pak můžete dostat na legendární ostrov Montecristo (přírodní rezervace přístupná pouze na základě rezervace a povolení), kde Alexander Dumas uvedl svůj bestseller „Hrabě Montescristo“. Pro milovníky pobřežních plaveb a pro ty, kteří mají více času, se s 20 hodinami plavby dostanete ke královně italských ostrovů Sardinii s plážemi a mořským dnem, které nemají na světě obdoby.Le Gitan je loď pro ty, kteří milují stavební tradici a klasické trupy stavěné na míru pro jachtaře s velkou rodinou, nebo pro partu přátel, kteří preferují plachtění, aniž by se vzdali pohodlí motorových lodí.
Le Gitan se svými 4 koupelnami také zaručuje vysokou úroveň soukromí ve srovnání se stejně dlouhými loděmi.
„Moře nikdy nebylo přítelem člověka. Nanejvýš byl spoluviníkem jejího neklidu." — Joseph Conrad
Elegantissimo e classico veliero italiano di 51 piedi, classe 1981, del cantiere Moschini di Fano.
Rimini 51 è un ketch oceanico che effettua carenaggio ogni anno con interventi di manutenzione ordinaria e straordinaria. Il sartiame è stato interamente sostituito nel 2024. L'imbarcazione è adatta alle lunghe e brevi crociere in assoluto confort ma regala soddisfazione anche agli amanti della vela per le ottime prestazioni al traverso, nonostante ...
Elegantissimo e classico veliero italiano di 51 piedi, classe 1981, del cantiere Moschini di Fano.
Rimini 51 è un ketch oceanico che effettua carenaggio ogni anno con interventi di manutenzione ordinaria e straordinaria. Il sartiame è stato interamente sostituito nel 2024. L'imbarcazione è adatta alle lunghe e brevi crociere in assoluto confort ma regala soddisfazione anche agli amanti della vela per le ottime prestazioni al traverso, nonostante la stazza.
La doppia motorizzazione rende Le Gitan - Rimini 51 - una barca più sicura del 90% delle barche a vela mono motore.
L'ampia dinette, con piano e vetrate rialzate rispetto al ponte di coperta, rende questa barca luminosa e confortevole soprattutto per le signore.
Unità da diporto progettata per vivere come in una casa. Quattro bagni interni rendono questo Ketch confortevole come un catamarano, con il vantaggio di una migliore tenuta del mare e del vento.
La cabina dello skipper, con bagno proprio, è indipendente dal resto degli ambienti.
I serbatoi possono imbarcare fino a 2000 litri di acqua e 1000 di gasolio, rendendo questa barca in grado di affrontare anche lunghe crociere d'altura in autonomia.
“Le Gitan” è stato costruito nel 1980 dal cantiere Moschini di Fano, su commissione di Adria Yacht, oggi gruppo Azimut. Varato nel 1981, fu ideato da uomini di mare di lungo, amici del grande Carlo Sciarrelli, il più grande progettista di barche a vela italiano, con lo scopo di creare un grande cruiser oceanico, interamente costruito secondo i canoni della tradizione marinara italiana.
"Le Gitan" ha base a Fiumara Grande (Roma-Fiumicino), dove il fiume Tevere sfocia nel mar Tirreno. Isola Sacra e il Tevere sono stati per secoli approdo degli antichi romani. La barca si trova nella darsena naturale della Marina Blue Dolphin, che ospita 100 imbarcazioni fino a 30 metri. Nei pressi ci sono un efficiente Cantiere nautico e tutti i servizi di terra essenziali: ristorante, bar, bagni con docce e parcheggi.
L'ormeggio è sull’isolotto di Tor Boacciana, al centro del fiume Tevere, suggestiva riserva naturalistica protetta per la presenza di aironi, cormorani e anatre selvatiche. Ideale se ami vivere un ambiente meno artificiale dei classici marina in cemento e avere una maggiore privacy, a contatto con la bellezza e l'armonia della natura.
L’approdo si trova a 10 ore di navigazione Sud dall'arcipelago delle Pontine, quindi dall'Isola di Ponza e di Palmarola. Palmarola è una delle Isole più belle e selvagge del Mar Mediterraneo, con rade dal risveglio mozzafiato e un famosissimo ristorante, "il Francese", raggiungibile solo in barca. A dieci ore di navigazione verso Nord si raggiunge invece il Promontorio dell'Argentario, uno dei luoghi più belli della Toscana, con i caratteristici approdi di Porto Santo Stefano, Porte Ercole e Porto Giglio, sull'Isola del Giglio. A poche miglia dal Giglio si può raggiungere poi la leggendaria isola di Montecristo (Riserva naturale raggiungibile solo dietro prenotazione e autorizzazione), dove lo Alexander Dumas ambientò il suo bestseller "Il Conte di Montescristo". Per gli amanti delle crociere d'altura, e per chi ha più tempo a disposizione, con 20 ore di navigazione si raggiunge la regina delle Isole italiane, la Sardegna, con le sue spiagge e i suoi fondali che non hanno eguali nel mondo.
Le Gitan è una barca per chi ama la tradizione costruttiva e gli scafi classici costruiti su misura del diportista con famiglia numerosa, o per gruppo di amici che preferiscono navigare a vela senza però rinunciare alla comodità delle barche a motore.
Le Gitan con i suoi 4 bagni garantisce inoltre un alto livello di privacy, rispetto a barche della stessa lunghezza.
“Il mare non è mai stato amico dell'uomo. Tutt'al più è stato complice della sua irrequietezza.” — Joseph Conrad