Malý kajutový křižník pro pobřežní plavbu, dobrý kompromis mezi vnitřní obyvatelností a plavebním výkonem, First 235 byl jedním z prvních malých člunů, které byly navrženy s myšlenkou získat (v poměru) pohodlí velkých trupů. Tento trup navržený společností Finot Group pro Bénéteau je lehký a snadno se s ním manipuluje jako s člunem; je ze 7/8 opatřena a díky velkému otočnému ramenu má velkorysý povrch plachty. Na moři je to zábavná a rychlá loď, i ...
Malý kajutový křižník pro pobřežní plavbu, dobrý kompromis mezi vnitřní obyvatelností a plavebním výkonem, First 235 byl jedním z prvních malých člunů, které byly navrženy s myšlenkou získat (v poměru) pohodlí velkých trupů. Tento trup navržený společností Finot Group pro Bénéteau je lehký a snadno se s ním manipuluje jako s člunem; je ze 7/8 opatřena a díky velkému otočnému ramenu má velkorysý povrch plachty. Na moři je to zábavná a rychlá loď, i když je třeba věnovat velkou pozornost uspořádání závaží, aby se posádka nesoustředila na záď. Interiéry jsou velmi velké: dvojité lůžko na přídi, další na zádi, kuchyň ve tvaru L a výška kabiny 1,70 m, stejně jako systém, který přeměňuje roh stolu s mapou na námořní toaletu.
Un piccolo cabinato per la crociera costiera, buon compromesso tra abitabilità interna e prestazioni a vela Il First 235 è stata una delle prime piccole barche a essere progettate con l’idea di ottenere (in proporzione) il comfort dei grandi scafi. Disegnato dal Gruppo Finot per la Bénéteau, questo scafo è leggero e maneggevole come una deriva; è armato a 7/8 e ha una generosa superficie velica, grazie al grande fiocco rollabile. In mare è una ...
Un piccolo cabinato per la crociera costiera, buon compromesso tra abitabilità interna e prestazioni a vela Il First 235 è stata una delle prime piccole barche a essere progettate con l’idea di ottenere (in proporzione) il comfort dei grandi scafi. Disegnato dal Gruppo Finot per la Bénéteau, questo scafo è leggero e maneggevole come una deriva; è armato a 7/8 e ha una generosa superficie velica, grazie al grande fiocco rollabile. In mare è una barca divertente e veloce, anche se occorre curare bene la disposizione dei pesi evitando di concentrare l’equipaggio a poppa. Gli interni, sono molto ampi: una cuccetta doppia a prua, un’altra a poppa, una cucina a “L” e un’altezza in cabina di 1,70 m., nonché con sistema che trasforma l’angolo del tavolo carteggio in locale wc marino.