Lomac repasovaný, párek vyměněn, nová konzola, nedávné čalounění, velmi příjemná zadní paluba, tento prostorný polotuhý se velmi dobře snáší na moři a překvapuje svou odezvou. Je vybaven vestavěným dieselovým motorem, flexibilitou v ruce i díky otevřenému prostoru vzadu je to velmi příjemná loď. Oznámené ceny zahrnují loď a kapitána bez paliva, na naftu to trvá přibližně 200 EUR/den.
Lomac repasovaný, párek vyměněn, nová konzola, nedávné čalounění, velmi příjemná zadní paluba, tento prostorný polotuhý se velmi dobře snáší na moři a překvapuje svou odezvou. Je vybaven vestavěným dieselovým motorem, flexibilitou v ruce i díky otevřenému prostoru vzadu je to velmi příjemná loď. Oznámené ceny zahrnují loď a kapitána bez paliva, na naftu to trvá přibližně 200 EUR/den.
Lomac refait à neuf, boudin remplacé, console neuve, sellerie récente, plage arrière très agréable, ce semi-rigide spacieux passe très bien la mer et étonne par sa réactivité. Doté d'un moteur inboard diesel, la souplesse en main ainsi que la place dégagée à l'arrière font de lui un bateau très agréable. Les tarifs annoncés comprennent le bateau et le skipper hors carburant, il faut compter environ 200€/jour pour le gasoil.
Lomac refait à neuf, boudin remplacé, console neuve, sellerie récente, plage arrière très agréable, ce semi-rigide spacieux passe très bien la mer et étonne par sa réactivité. Doté d'un moteur inboard diesel, la souplesse en main ainsi que la place dégagée à l'arrière font de lui un bateau très agréable. Les tarifs annoncés comprennent le bateau et le skipper hors carburant, il faut compter environ 200€/jour pour le gasoil.