Navrhl Alfeo Scattolin se záměrem vytvořit skutečného závodního „oceánského závodníka“ s výletním interiérem bez obětování výkonu. Objemy jsou rozloženy do značného vztlaku (12 m), což ve spojení s dobrou šířkou umožňuje velkou pružnost při rozložení zatížení. Tato vlastnost, často opomíjená, je zásadní pro loď navrženou pro různé potřeby, od regaty po plavby na dlouhé vzdálenosti. Tato loď se ukázala jako obzvláště spolehlivá v podmínkách silného ...
Navrhl Alfeo Scattolin se záměrem vytvořit skutečného závodního „oceánského závodníka“ s výletním interiérem bez obětování výkonu. Objemy jsou rozloženy do značného vztlaku (12 m), což ve spojení s dobrou šířkou umožňuje velkou pružnost při rozložení zatížení. Tato vlastnost, často opomíjená, je zásadní pro loď navrženou pro různé potřeby, od regaty po plavby na dlouhé vzdálenosti. Tato loď se ukázala jako obzvláště spolehlivá v podmínkách silného větru. Výtlak je 10 tun se zátěží 4 tun. Spokojeni budou ti, kteří ocení vintage příchuť interiéru z masivního dřeva ve srovnání s typickou plastovou lodí charteru. Plavba je radost plout, je rychlá a stabilní, díky silnému kýlu není moře téměř ovlivněno (lov 2,7m). Teaková paluba zajišťuje dobré utěsnění za všech podmínek. Umístění pokojů je následující: vpředu velká kajuta se 4 sedadly na dvou úrovních, vzadu jsou dvě koupelny, dvoukajuta vlevo a jedna pravobok, velký jídelní kout s kuchyní vybavenou 3 dřezy, sporáky a troubou , lednice, tabulka map, na zádi vlevo velká dvoukajuta, na pravoboku místnost pro kapitána. Repase 2018.
Progettatta da Alfeo Scattolin con l'intento di realizzare un vero e proprio "ocean racer" di razza con interni da crociera, senza nulla sacrificare alle prestazioni. I volumi sono indicati su un notevole galleggiamento (m.12) il che, associato ad una buona dose, consenso molte elasticità nella distribuzione dei carichi. Questa caratteristica, spesso trascurata, è invece fondamentale per una barca pensata per diverse esigenze, dalla regata alla crociera ...
Progettatta da Alfeo Scattolin con l'intento di realizzare un vero e proprio "ocean racer" di razza con interni da crociera, senza nulla sacrificare alle prestazioni. I volumi sono indicati su un notevole galleggiamento (m.12) il che, associato ad una buona dose, consenso molte elasticità nella distribuzione dei carichi. Questa caratteristica, spesso trascurata, è invece fondamentale per una barca pensata per diverse esigenze, dalla regata alla crociera a lungo raggio. Questa barca si è dimostrata particolarmente affidabile in condizioni di vento forte. Si è slogato con 10 colpi con una zavorra di 4 tonnellate. Chi apprezza il sapore vintage degli interni in massello rispetto ai plasticoni tipici delle barche da sarà soddisfatto. In questa zona è possibile trovare una barca, una scuderia, una cavalla, mare alla chiglia poderosa (pesca 2,7m). La coperta in teak ha assiduato una buona tenuta in ogni condizione. Una grande cabina con quattro posti a due piani, una camera matrimoniale e una camera doppia e forno, frigo, tavolo da carteggio, un poppa sulla sinistra ampia cabina matrimoniale, sulla dritta stanza per lo skipper. Refitting 2018. Nella quota è compresa la sottoscrizione all'Associazione Sportiva Dilettantistica che ha come scopo la diffusione dello sport e della vita in barca a vela. Associati AICS, compresa assicurazione individuale.