Jeanneau 46 je francouzský, je stylový, elegantní a nepřeplácaný. Elegantní linie trupu a meziúrovňová okna kabiny jsou výrazně Jeanneau. S interiérem 46stopého člunu lze udělat jen tolik, ale designový tým přišel s něčím zvláštním na tomto Jeanneau. Důmyslně bylo použito mahagonové dřevo, krémová kůže a nerezová ocel pro vytvoření moderního, elegantního prostředí. Naproti je obvyklý salonek s rozkládacím stolem a lavicí. Nastavitelný stůl lze ...
Jeanneau 46 je francouzský, je stylový, elegantní a nepřeplácaný. Elegantní linie trupu a meziúrovňová okna kabiny jsou výrazně Jeanneau. S interiérem 46stopého člunu lze udělat jen tolik, ale designový tým přišel s něčím zvláštním na tomto Jeanneau. Důmyslně bylo použito mahagonové dřevo, krémová kůže a nerezová ocel pro vytvoření moderního, elegantního prostředí. Naproti je obvyklý salonek s rozkládacím stolem a lavicí. Nastavitelný stůl lze rychle vyjmout uvolněním několika velkých šroubů. Zábavní centrum bylo úhledně začleněno do zadní části schodiště na horní palubu na levoboku. Kabina je zakončena žaluziemi na spodních oknech a závěsy nahoře. Dřevěná, vykládaná hvězda účinně rozbíjí obložení střechy kabiny. I když je podlaha položena teak a cesmína, zkušební loď měla koberec, který dodával na hřejivosti kajuty. Kuchyňka je mírně posazená, ale stále zůstává součástí hlavní kabiny, takže kdokoli, kdo tam pracuje, se nebude cítit vynechán z večírku. Jde o jedinečný design se dvěma nerezovými madly po obou stranách vchodu a skleněnou servírovací deskou. Je vybaven varnou deskou a malým odsavačem par pro odstranění pachů z vaření, dále mikrovlnnou troubou a hlubokými zásuvkami na talíře a sklenice. Vychytávkou jsou integrovaná dvířka chladničky, která ladí s okolními skříňkami a košíky v úložných skříňkách na podlaze. Spodní stanoviště kormidla je mírně zvýšené, ale stále zůstává součástí kabiny. K dispozici je sedadlo pro dvě osoby a kompletní sada nástrojů namontovaná ve velké konzole, s menší vpředu pro ovládání plotru a autopilota. Ovládací prvky Volvo Penta EDC jsou namontovány pod úhlem a snadno padnou do ruky, zatímco spínače pro generátor a pobřežní napájení jsou umístěny pod konzolou pod ochranným krytem z Perspexu. V konzole je také zabudována odkládací schránka s plexisklovým krytem a pevnou nerezovou kolejnicí, která slouží jako držadlo pro cestující, na které se mohou zavěsit. Naproti stanovišti kormidla je malý jídelní kout ve stejné výšce jako sedadlo řidiče. Stůl je posazen na nerezovém rámu a má několik držadel, která jsou užitečná při nastupování k sedadlům. Nyní k velkému překvapení! K dispozici jsou tři kajuty – čtyři, pokud počítáte ubikace pro posádku evropského stylu na zádi pod kruhovou halou – s dvojitými lůžky. Není to špatné pro loď pod 50 stop. Ostrovní lůžko v kajutě majitele má štěrbinovou základnu a zvedá se na plynové vzpěře, aby se dostalo do úložného prostoru pod ní. Pod postelí je několik zásuvek, které jsou tak hluboké, že je třeba zavřít dveře kabiny, abyste je mohli úplně vytáhnout. Lůžka v kajutách pro hosty lze oddělit a vytvořit tak samostatné palandy. V kajutě majitele jsou jeho a její lemované závěsné skříňky a dámy si zamilují celoplošné zrcadlo na zadní straně dveří koupelny, které se otevírá do kajuty. K dispozici jsou dvě koupelny se sprchovými kouty s kruhovými zástěnami. Nahoře je zábavní oblast velká. Velká sluneční podložka se zvedne a vytvoří druhé sedadlo kolem kruhového stolu. Na horním stanovišti kormidla je také místo pro řidiče a kamaráda. VÝKON Údaje byly zaznamenány na Gold Coast Broadwater proti dvouuzlovému odlivu pomocí jednotky GPS. 17,5 uzlů při 2000 otáčkách za minutu, 26,2 uzlů při 2500 otáčkách za minutu, 27 uzlů při 2700 otáčkách za minutu, 34 uzlů při 2900 otáčkách za minutu SPECIFIKACE LOA: 14,55 m Paprsek: 4,36 m POSUN: 1,2m VÝtlak: 12 688 kg PALIVO: 1530 l Sladká voda: 570 l SPÁNKY: 6-10 WI-Fi, člun s přívěsným motorem na vyžádání. Zkušený skipper se s vámi může smísit nebo vás nechat v soukromí, pokud to budete potřebovat. Vysoké reference u všech našich hostů.
The Jeanneau 46 is French, it's stylish, elegant and not over done. The sleek lines of the hull and the split-level cabin windows are distinctively Jeanneau. There is only so much that can be done with the interior of a 46-foot boat, but the design team has come up with something special on this Jeanneau. Clever use has been made of mahogany woodwork, cream leather and stainless steel to create a modern, elegant ambience. There is the usual lounge ...
The Jeanneau 46 is French, it's stylish, elegant and not over done. The sleek lines of the hull and the split-level cabin windows are distinctively Jeanneau. There is only so much that can be done with the interior of a 46-foot boat, but the design team has come up with something special on this Jeanneau. Clever use has been made of mahogany woodwork, cream leather and stainless steel to create a modern, elegant ambience. There is the usual lounge with a foldout table and bench seat opposite. The adjustable table can be taken out quickly by undoing a couple of large thumbscrews. An entertainment centre has been incorporated neatly into the back of the staircase to the upper deck on the port side. The cabin is finished off with Venetian blinds on the lower windows and curtains on the top. A wooden, inlaid star feature breaks up the cabin roof lining effectively. Although the floor is laid teak and holly, the test boat had carpet, which added to the warmth of the cabin. The galley is set down slightly, but still remains part of the main cabin, so anyone working there won't feel left out of the party. It's a unique design with two stainless hand rails either side of the entrance and a glass-serving top. It comes equipped with a cook-top and a small range hood to take away cooking smells, plus a microwave and deep drawers for plates and glasses. A neat feature is the integrated fridge door to match the surrounding cupboards and the baskets in the floor storage lockers. The lower helm station is slightly raised, but it still remains part of the cabin. There's a seat for two people and a full set of instruments mounted in a large burl console, with a smaller one in front for the plotter and autopilot controls. The Volvo Penta EDC controls are mounted on an angle and fall readily to hand, while the switches for the genset and shore power are set under the console under a protective Perspex cover. Also incorporated in the console is a glove box, with a Perspex cover and a solid stainless steel fi ddle rail that doubles as a handle for passengers to hang onto. Opposite the helm station is a small dinette the same height as the driver's seat. The table is set on a stainless frame and has a couple of handholds that are useful when stepping up to the seats. Now for the big surprise! There are three cabins - four if you count the European style crew quarters aft under the circular lounge - with double berths. Not bad for a boat under 50 feet. The island berth in the owner's cabin has a slotted base and lift s up on a gas strut to get to the storage underneath. There's a couple of drawers under the bed that are so deep the cabin door needs to be closed to pull them all the way out. The berths in the guest cabins can be separated to form single bunks. There are his and hers lined hanging lockers in the owner's cabin and the ladies will love the full-length mirror on the back of the bathroom door that opens into the cabin. There are two bathrooms featuring showers with circular screens. Up top, the entertainment area is large. A big sun-pad lifts up to form a second seat around the circular table. There's also room for the driver and a friend at the upper helm station. PERFORMANCE The figures were recorded on the Gold Coast Broadwater in against a two-knot ebb tide using a GPS unit. 17.5 knots @ 2000 rpm, 26.2 knots @ 2500 rpm, 27 knots @ 2700 rpm, 34 knots @ 2900 rpm SPECIFICATIONS LOA: 14.55m BEAM: 4.36m DRAFT: 1.2m DISPLACEMENT: 12,688kg FUEL: 1530lt FRESHWATER: 570lt SLEEPS: 6-10 WI-Fi, Dinghy with Outboard engine available on request. Experienced skipper can mingle with you or leave you in private, if you need it. High references with all of our guests.
Nemoderované recenze – seřazeno od nejnovějších po nejstarší