Jako vlajková loď Jeanneau po mnoho let byl Prestige 46 mnohými považován za předního francouzského rivala jako Fairline a Princess. Ačkoli to postrádalo některé jemné detaily a detaily ze zákulisí britských loděnic, nebyla to o nic méně námořní loď. Na rozdíl od některých svých francouzských protějšků mělo toto drsné, ne-nesmyslné plavidlo o něco více stylu a pohodlí. Stále však následoval v záhybu „galského minimalistického stylu“, který dal přednost ...
Jako vlajková loď Jeanneau po mnoho let byl Prestige 46 mnohými považován za předního francouzského rivala jako Fairline a Princess. Ačkoli to postrádalo některé jemné detaily a detaily ze zákulisí britských loděnic, nebyla to o nic méně námořní loď. Na rozdíl od některých svých francouzských protějšků mělo toto drsné, ne-nesmyslné plavidlo o něco více stylu a pohodlí. Stále však následoval v záhybu „galského minimalistického stylu“, který dal přednost praktičnosti a bezpečnosti před stylem, sportovním ovládáním a výkonem. To znamená, že tato loď je stále považována, dokonce i podle dnešních standardů, za kompetentní trup poskytující předvídatelné a citlivé ovládání za každého počasí. To, spolu s relativně nízkou cenou, když je nový, a vysokým standardem inženýrství, bylo vždy hlavním prodejním argumentem Prestige 46.
As the Jeanneau flagship for many years, the Prestige 46 was seen by many as the leading French rival to the likes of Fairline and Princess. Though it lacked some of the finesse and behind-the-scenes detailing of the British yards, it was no less of a sea boat. This tough, no-nonsense craft, unlike some of its French counterparts, had a bit more style and comfort to it. It did, however, still follow in the fold of ‘Gallic minimalistic styling’, which ...
As the Jeanneau flagship for many years, the Prestige 46 was seen by many as the leading French rival to the likes of Fairline and Princess. Though it lacked some of the finesse and behind-the-scenes detailing of the British yards, it was no less of a sea boat. This tough, no-nonsense craft, unlike some of its French counterparts, had a bit more style and comfort to it. It did, however, still follow in the fold of ‘Gallic minimalistic styling’, which gave precedence to practicality and safety over style, sporty handling and performance. That said, this boat is still considered, even by today’s standards, to have a competent hull providing predictable and responsive handling in all weathers. This, along with a relatively modest price tag when new, and a high standard of engineering, has always been a major selling point of the Prestige 46.