Open 46 navrhl jeden z nejznámějších francouzských designérů Marc Lombard, který má záviděníhodné výsledky v navrhování špičkových závodních jachet na dlouhé vzdálenosti a také některých z nejoblíbenějších výletních lodí ve své zemi. Jedná se o loď, která nabízí velkorysé množství prostoru, ekvivalent úctyhodně velkého bytu, a využívá tento prostor flexibilně. Posuvné dveře v hlavním salonu se zcela otevírají do zadního kokpitu, takže působí luxusně ...
Open 46 navrhl jeden z nejznámějších francouzských designérů Marc Lombard, který má záviděníhodné výsledky v navrhování špičkových závodních jachet na dlouhé vzdálenosti a také některých z nejoblíbenějších výletních lodí ve své zemi. Jedná se o loď, která nabízí velkorysé množství prostoru, ekvivalent úctyhodně velkého bytu, a využívá tento prostor flexibilně. Posuvné dveře v hlavním salonu se zcela otevírají do zadního kokpitu, takže působí luxusně a prostorně. Kožené čalounění a vylepšené povrchové úpravy dotvářejí pocit luxusního a moderního pohodlí. Ve velké kuchyňce je další lednice a mrazák. V celé lodi je působivý objem snadno přístupného úložného prostoru a také dostatek prostoru pro pohyb, aniž byste překáželi jiným lidem. Čtyři kajuty s vlastním sociálním zařízením s vynikajícím přirozeným světlem a ventilací poskytnou ubytování až osmi hostům. Čtyři apartmá sdílejí dvě plnohodnotné sprchy, což vytváří mnohem více místa v hlavách než typické čtyřkajutové lodě. Sousední dveře lze pro zajištění soukromí uzamknout z obou stran. Jedno lůžko pro posádku v přístavním lůžku V poskytuje ubytování pro dalšího člena posádky nebo najatého kapitána. „Susie Sea“ má dvě přilby, jednu na zadním konci každého trupu, což umožňuje lepší viditelnost při přistávání na obou stranách. Pracovní linie jsou vedeny vzadu uvnitř kormidla. Pokyny členům posádky, kteří pomáhají s linkami, lze jasně sdělit, protože vaše pozice je více chráněná ve srovnání s běžnějšími zvednutými přilbami nebo přilby. Zatímco hlavní společenské prostory jsou v zadní části lodi, na záchranné síti je vpředu spousta polstrovaných příležitostí k lenošení a opalování. Každá oblast má stín – bimini s pevnou střechou na zádi a odnímatelnou sluneční clonu vpředu. Konstruktéři a konstruktéři tvrdě pracovali na tom, aby hmotnost byla co nejmenší, což pomáhá udržovat průjezdné rychlosti na dobré úrovni. Toto je jistě design, který by ve správných podmínkách měl dosáhnout vysoké rychlosti plavby po La Manche i jinde. Buďte připraveni na to, že při plavbě často míjíte jiné lodě! Výkon motoru pochází z vylepšených dieselových motorů Volvo Penta o výkonu 50 k a veškerá palubní elektronika je nejmodernější s obrazovkami B&G Nav u obou kormidel a velkou 12” obrazovkou na stanici Nav. PŘED NOCÍ SPACÍ PANDY Sleepaboardy jsou zpoplatněny poloviční sazbou denní charterové sazby plus cestovní daň za jednu noc na osobu. Nastoupit můžete v 17:00 nebo později. V našem přístavu máme zázemí pro sprchování, obchod se smíšeným zbožím hned vedle a příležitostné stolování jen pár kroků odtud.
The Open 46 was designed by one of France's most renowned designers, Marc Lombard, who has an enviable record for designing top long-distance racing yachts and well as some of his country's most popular cruising boats. This is a boat that offers a generous amount of space, equivalent to a respectably-sized apartment, and uses that space in a flexible manner. Sliding doors in the main saloon open entirely to the aft cockpit making it feel luxurious ...
The Open 46 was designed by one of France's most renowned designers, Marc Lombard, who has an enviable record for designing top long-distance racing yachts and well as some of his country's most popular cruising boats. This is a boat that offers a generous amount of space, equivalent to a respectably-sized apartment, and uses that space in a flexible manner. Sliding doors in the main saloon open entirely to the aft cockpit making it feel luxurious and spacious. Leather upholstery and upgraded finishes complete the feeling of upscale, modern comfort. In the large galley there is an additional Fridge and freezer unit. Throughout the boat there is an impressive volume of easily-accessed storage space, as well as ample room to move around without getting in the way of other people. Four en-suite staterooms with excellent natural light and ventilation will provide accommodation for up to eight guests. The four suites share two full-sized showers which creates far more space in the heads than typically four-cabin boats. The adjoining doors can be locked from both sides to ensure privacy. A single crew berth in the port v-berth provides accommodation for an additional crew member or hired captain. “Susie Sea” has twin helms, one at the aft end of each hull, to allow for greater visibility when docking on either side. The working lines are run aft inboard of the helm. Directions to crew members assisting with lines can be communicated clearly as your position is more sheltered compared to the more common raised/flybridge helms. While the main socializing areas are at the back of the boat, plenty of cushioned lounging and sunbathing opportunities are found forward on the safety net. Each area has shade – a hardtop bimini aft and a removable sun shade forward. The designers and builders have worked hard to keep weight to a minimum which helps to keep passage speeds up to good levels. This is certainly a design that in the right conditions ought to reach fast sailing speeds down the Channel and elsewhere. Be prepared to pass other boats often when sailing! Engine power is from the upgraded 50hp Volvo Penta diesels and all on-board electronics are state-of-the-art with B&G Nav screens at both Helms plus large 12” Screen at Nav station. PRIOR NIGHT SLEEPABOARDS Sleepaboards are charged at one-half the daily charter rate, plus one night’s Cruising Tax per person. You may board at 5:00pm or later. We have facilities in our marina for showering, a convenience store next door, and casual dining options just steps away.